Search
Search
Close this search box.
تزئین اپن آشپزخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم

تزئین اپن آشپزخانه

تزیین اپن آشپزخانه راهکاری کم هزینه برای دکوری جدید

آنچه در این مقاله میخوانیم

تزیین اپن آشپزخانه روشی مقرون به صرفه برای ایجاد تنوع

امروزه بیشتر آشپزخانه‌هایی که طراحی می‌شوند، بدون دیوار هستند و از کانتر برای مجزاسازی آشپزخانه با سایر قسمت‌ها به کار برده می‌شود. البته در برخی از موارد نیز هیچ دیوار و کانتری را قرار نمی‌دهند.

زیرا به علت کوچک شدن متراژ ساختمان‌ها، طراحی‌های مدرن و به روز، طوری به کار برده می‌شود که فضا بزرگ‌تر دیده شود یا از حداکثر فضا استفاده شود. در این بین اپن کردن آشپزخانه یکی از گزینه‌های مناسب است. البته برای ایجاد تنوع در اپن آشپزخانه گاهی لازم است آن را تزیین کرد.

وقتی هدف تزیین اپن آشپزخانه باشد، نیازی به تغییر پایه و دکوراسیون اصلی نیست و تنها باید راهکارها و ایده‌هایی را دید که بتوان از آنها برای زیبایی اپن و ایجاد تنوع برای آن استفاده کرد. در ادامه تصاویری برای ایده گرفتن و راهکارهایی برای به کار بردن ارائه خواهیم کرد.

1. سادگی اصلی برای تزیین اپن آشپزخانه امروزی

برای اینکه آشپزخانه‌ای با دکوراسیون امروزی و مدرن داشته باشید نباید این اصل را فراموش کنید که امروزه سادگی، بیشتر برای دکوراسیون در نظر گرفته می‌شود. معمولا برای پیش بردن این موضوع، بهتر است از شلوغی و به کار بردن لوازم تزیینی زیاد روی اپن خودداری کنید.

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است، آشپزخانه‌هایی که ابعاد کوچکتری دارند، طراحی ساده‌تری برای آتها ایجاد می‌شود.
برای مواردی که کابینت‌ها طرح‌دار باشند لازم است که سادگی بیشتری را برای سایر سمت‌ها به کار برد. زیرا شلوغی بیش از حد با وسایل و دکوراسیون شلوغ، برای مواردی که افراد دائم در منزل هستند، خستگی دید و حالتی کلافه کننده یا حتی خسته کننده را به مرور ایجاد خواهد کرد.

امتیاز خود را به این صفحه از 1 تا 5 ثبت کنید

به این صفحه امتیاز دهید
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *