پارتیشن شیشه ای

طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای

آنچه در این مطلب می خوانید:

پارتیشن شیشه‌ای از جمله محصولاتی است که این روزها برای تقسیم بندی فضا در دفتر کار استفاده می‌شود؛ اما چطور می‌تواند دفتر کار شما را زیباتر کند؟ اصلا چرا به این محصول نیاز دارید؟ پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به سایر پانل‌های پارتیشن در بازار کاربرد و طرفداران بیشتری دارد. شاید بتوان گفت یکی از مناسب‌ترین و پرکاربردترین انواع پارتیشن، از نوع شیشه‌ای باشد. این محصول مزایای متعددی دارد که موجب جلب توجه و رضایت بسیاری از افراد شده است.

شرکت دیکا سازه سروش به صورت تخصصی در زمینه طراحی، نصب و اجرای انواع پارتیشن‌های فریم‌لس تک جداره و دوجداره شیشه‌ای فعالیت می‌کند. تمامی مراحل انجام کار تا صدور پیش فاکتور، شامل بازدید و اندازه گیری (برای ساکنان تهران)، محاسبه متراژ و ابعاد، تعیین نوع شیشه و محاسبه قیمت پارتیشن اداری به صورت کاملا رایگان انجام می‌پذیرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با نحوه طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای، مزایا و انواع آن آشنا کنیم.

درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان و تعیین زمان بازدید، فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان ما در کمتر از یک روز کاری با شما تماس خواهند گرفت:

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پاسخ این سوال تا حد زیادی با پاسخ سوال «پارتیشن اداری چیست؟» در ارتباط است. پارتیشن شیشه‌ای به شکل پانل‌هایی است که به عنوان یک تقسیم‌کننده یا جداکننده فضا کاربرد دارد و در زمان اجرا، به یکدیگر متصل می‌شوند. در واقع هر پارتیشن از چند قسمت تشکیل شده است که به آن‌ها پانل می‌گویند. پانل پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند تنها از شیشه تهیه شود که در این صورت به آن پارتیشن فریم‌لس یا بدون قاب گفته می‌شود. نوع دیگری از نمونه‌های موجود در بازار نیز به صورت قاب‌دار تهیه می‌شود. هر کدام از این نوع محصولات، مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

شیشه سکوریت یکی از انواع متریال‌هایی است که برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌شود. این نوع شیشه مقاومت بسیار بالایی دارد و ضد خط و خش است. از سوی دیگر، وزن سبک و شفافیت بالایی دارد که آن را به انتخابی مناسب برای طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای تبدیل کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های پارتیشن شیشه‌ای چیست؟

مشخصات و ویژگی‌های پارتیشن شیشه‌ای چیست؟

اگر قرار باشد بدون اغراق و تبلیغ بخواهیم در مورد این دیوایدرها صحبت کنیم، موارد زیر قابل ذکر است:

  • پانل‌های شیشه‌ای شیک و جذاب هستند.
  • نصب آسان دارند.
  • امکان تامین نور طبیعی را برای تمام بخش‌ها فراهم می‌کند.
  • عایق صدا هستند.
  • برای فضاهای مختلف می‌توان از بین طیف گسترده رنگ‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
  • امنیت بالایی دارند.
  • برای تقسیم‌بندی فضاهای کوچک و سالنی مناسبند.
  • ارتباط و دسترسی کارمندان با یکدیگر را ساده می‌کند.
  • قابلیت اجرا با ارتفاع‌های مختلف را دارد.

پارتیشن‌ شیشه ای برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

هر مرکز اداری، تجاری و آموزشی که به تقسیم بندی فضا نیاز داشته باشد، می‌تواند از این پارتیشن‌ها استفاده کند. این محصول هزینه‌های تعمیر و بازسازی ساختمان را کاهش می‌دهد و بدون نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد، فضا را به بهترین نحو ممکن تقسیم‌بندی می‌کند. همچنین می‌توانید به کمک پانل‌های شیشه ای که به شکل هنرمندانه‌ای در کنار هم چیده می‌شوند، از فضا استفاده بهتر و کارآمدتری داشته باشید.

دلایل استفاده از پارتیشن شیشه‌‌ای

دلایل استفاده از پارتیشن شیشه‌‌ای

بسیاری از ساختمان‌های تجاری، اداری و شرکت‌ها برای اینکه بتوانند از فضا استفاده بهتری ببرند و به آن نظم دهند، از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند. به طور کلی به عنوان دلایل استفاده از این دیوایدر و مکان‌هایی که به استفاده از آن نیاز دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت نظم‌دهی به فضا

هر ساختمان یا مرکز اداری یا تجاری که بخواهد در مدت زمان کوتاه‌ به سالن‌های بزرگ و بلااستفاده نظم دهد، بدون شک به پارتیشن نیاز پیدا می‌کند. ایجاد اتاق کار مجزا برای هر یک از کارمندان، به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. ضمن اینکه در بسیاری از مواقع هم به دلیل اجاره‌ای بودن ملک امکان انجام چنین کاری وجود ندارد؛ اما پارتیشن شیشه‌ای به نحوی اجرا می‌شود که بتوانید با سرعت بسیار بالا، اتاقک‌هایی را برحسب نیاز خود ایجاد کنید.

نیاز به تغییر ابعاد فضا

بهترین گزینه برای هر ساختمان اداری یا تجاری که به تغییر ابعاد فضا نیاز داشته باشد، پارتیشن شیشه‌ای است. گاهی ممکن است به هر دلیلی، یک مرکز تجاری یا اداری بخواهد تعداد کارکنانش را کم یا زیاد کند. در این صورت باید متناسب با تعداد پرسنل، تعداد اتاق‌ها را تغییر دهد؛ اما با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای، این کار به راحتی انجام می‌شود.

محیط‌های با سر و صدای زیاد

پارتیشن شیشه ای برای محیط های پر سر و صدا

یکی از مشکلات بسیاری از ساختمان‌های تجاری و اداری، آلودگی صوتی است که تمرکز کارکنان را به هم می‌ریزد. در چنین شرایطی استفاده از پنجره‌هایی با شیشه دوجداره توصیه می‌شود؛ اما این کافی نیست و اگر منبع صدا به رفت و آمد ارباب رجوع و سایر افراد در داخل ساختمان وابسته باشد، باید از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید.

در چنین مواردی بهترین نوع پانل پارتیشن دوجداره است که از ورود سر و صدای زیاد به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. در غیر این صورت، پارتیشن تک جداره نیز می‌تواند کاربردی باشد.

بازسازی ساختمان با هزینه کم

اگر بخواهید دفتر کار خود را با هزینه بسیار پایین تعمیر و مرمت کنید، قطعا به پارتیشن هم نیاز دارید. تهیه بهترین پارتیشن شیشه ای، گزینه‌ای مناسب برای بخش‌بندی و تقسیم سالن‌ها و اتاق‌های بزرگ به اتاقک‌های کوچکتر است. ضمن اینکه مجبور نیستید هزینه زیادی را برای ساخت و ساز و استفاده از مصالح گران قیمت پرداخت کنید.

بازسازی ساختمان با پارتیشن‌های شیشه‌ای در کوتاه‌ترین زمان، با ابزارهای ساده و با کمترین هزینه انجام می‌شود.

مدرن‌سازی محل کار

اگر بخواهید شرکت یا دفتر کار خود را به شکلی مدرن و زیبا تغییر دهید، استفاده از دیوارهای شیشه‌ای بهترین راهکار است. این پارتیشن‌ها با طرح‌های مختلف زیبا ساخته می‌شوند که می‌توانند تغییرات زیادی را در محل کار ایجاد کنند. شما می‌توانید از این پانل‌ها برای قسمت‌های مختلف فضای کار استفاده کنید. در عین حال امکان انتخاب مات یا براق بودن شیشه برحسب نیاز خود را هم دارید.

پارتیشن‌های شیشه‌ای با رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود که دست شما را برای طراحی دکوراسیون داخلی باز می‌گذارد.

نیاز به نور طبیعی در محیط

از دیگر مکان‌هایی که به اجرای پارتیشن شیشه‌ای نیاز دارند، باید به اداره‌ها و دفاتری اشاره کنیم که نیازمند نور طبیعی هستند. این نور در حفظ انرژی و نشاط کارکنان، جلوگیری از هزینه‌های انرژی برق و … تاثیرگذار است. پارتیشن‌های شفاف و مات قادرند نور طبیعی تابیده شده از درب یا پنجره را به سمت دیگر بازتاب دهند. این دقیقا همان چیزی است که باعث برتری این نوع دیوایدرها در مقایسه با پارتیشن‌های چوبی شده است.

نیاز به نظم‌دهی در محل کار

پارتیشن شیشه ای برای نظم دادن به محیط کار

اگر در محیطی کار می‌کنید که بی‌نظم و شلوغ است، قطعا برای نظم‌دهی، ایجاد مقررات، جلوگیری از هرج و مرج و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در پرسنل، به پارتیشن شیشه‌ای نیاز دارید. در هر شرکتی که کارکنان نسبت به مقررات پایبند باشند و وسایل و تجهیزات مربوط به هر کارمند مشخص شده باشد، کارآیی و بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند. این دیوایدرها نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید این نظم را بهتر و ساده‌تر ایجاد کنید.

نیاز به کنترل و مدیریت پرسنل

اگر مدیریت یک شرکت بخواهد نظارت بیشتر و بهتری روی پرسنل و کارمندان خود داشته و از نحوه کار آن‌ها آگاه باشد، قطعا پارتیشن شیشه‌ای شفاف بهترین گزینه برای این دفتر کار خواهد بود. ضمن اینکه هر یک از کارمندان در محیط مجزا قرار می‌گیرند که در ایجاد نظم محل کار تاثیر زیادی دارد.

ارتباط پرسنل با همدیگر

هر ساختمان تجاری یا اداری که قرار باشد پرسنل برای انجام امور اداری با یکدیگر ارتباط داشته باشند، به این پارتیشن‌ها نیاز دارد. برای شرکت‌هایی که کارها به صورت تیمی انجام می‌شود (مثل شرکت‌های طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و …)، قطعا وجود پارتیشن شیشه‌ای بیش از هر چیز دیگری مورد نیاز است.

اجرای سبک‌های پارتیشن شیشه‌ای

اجرای سبک‌های پارتیشن شیشه‌ای

برای نصب پارتیشن‌هایی که از پنل شیشه‌ای تهیه می‌شوند، سبک‌های زیادی وجود دارد که عبارتند از:

سبک پلن باز

در این روش دور تا دور یک سالن را با استفاده از پنل‌های شیشه‌ای مجزا می‌کنند. و کارکنان در داخل این فضا قرار می‌گیرند تا بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند. این سبک طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای برای فضاهایی مناسب است که کار آن‌ها به صورت تیمی و گروهی انجام می‌شود.

سبک مدولار

در این سبک اتاقک‌های مجزایی برای هر یک پرسنل ایجاد می‌شود. با توجه به انواع پنل پارتیشن مات، شفاف، فریم لس یا همراه با قاب، می‌توان نوع اتاقک‌ها را مشخص کرد. سبک مدولار برای مکان‌هایی کاربرد دارد که رفت و آمد زیادی دارند و یا تعداد پرسنل در آن زیاد است. با پارتیشن‌بندی این فضا می‌توان نظم را برقرار کرد.

سبک متناسب با سلامت کارکنان

یکی دیگر از اصول اجرا و طراحی پارتیشن‌های شیشه‌ای، توجه به تأمین نور طبیعی برای محیط است. به هر حال پرسنل بیش از نور مصنوعی، به نور طبیعی نیاز دارند. این امر هم در بهبود روحیه پرسنل موثر است و هم از هدر رفتن انرژی برق جلوگیری می‌کند.

انواع پارتیشن شیشه‌ای از لحاظ متریال

این دیوایدر انواع مختلفی دارد که معمولا بر اساس متریال به کار رفته دسته‌بندی می‌شود. پارتیشن شیشه‌ای تنها یکی از انواع این محصولات است و از نظر نحوه طراحی نیز به دو نوع پارتیشن تک جداره و دو جداره دسته‌بندی می‌شود. پارتیشن‌های دوجداره عایق خوبی برای صدا و گرما هستند.

همچنین می‌توان آن را از لحاظ متریال به کار رفته به انواع زیر تقسیم کرد:

پارتیشن شیشه‌ای با پروفیل سبک

یکی از انواع پارتیشن‌هایی که با استفاده از شیشه تهیه می‌شود، قاب‌دار است. برای قاب این محصول از آلیاژ آلومینیوم استفاده می‌شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب دارد و زنگ زده نمی‌شود. معمولا برای قاب‌های آلومینیومی از رنگ‌های برنز، سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای استفاده می‌کنند تا ظاهر پارتیشن را زیباتر سازد.

از آنجا که پروفیل آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد، برای دور تا دور پانل‌های شیشه‌ای به کار می‌رود. این کار چند نتیجه مثبت به دنبال دارد:

  • نصب پروفیل روی زمین و بدون حمایت دیوار به راحتی انجام می‌شود. این محصول ایستایی بسیار بالایی دارد.
  • آلومینیوم در برابر ضربه مقاوم است و می‌تواند از شیشه هم در برابر هر ضربه‌ای محافظت کند.
  • استفاده از قاب آلومینیومی برای پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره، اتصال میان دو پانل شیشه‌ای را محکم‌تر می‌کند.

برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای با قاب آلومینیوم از دو نوع آلیاژ استفاده می‌شود: توخالی و تو پر. اگر بخواهید پارتیشن را مدام جابجا کنید، آلومینیوم توخالی مناسب‌تر است؛ زیرا وزن کمتری دارد و حمل و نقل آن به راحتی انجام می‌شود. در عوض، قاب با آلومینیوم توپر برای فضاهایی مناسب‌تر است که بخواهید پانل روی زمین محکم قرار بگیرد.

پارتیشن شیشه‌ای با قاب چوبی

پارتیشن شیشه‌ای با قاب چوبی

یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه‌ای در بازار، با استفاده از قاب‌های چوبی تهیه می‌شود. این روزها طرح‌های مختلفی برای استفاده از چوب وجود دارد و از طرف دیگر، تنوع رنگی بالای آن‌ها نیز باعث زیباتر شدن پارتیشن‌هایی می‌شود که ترکیبی از شیشه و چوب هستند.

ام‌دی‌اف‌ها یکی از رایج‌ترین انواع چوب برای ساخت پارتیشن است که نسبت به چوب خام وزن سبک‌تری دارند و در عین حال قیمت‌ آن‌ها نیز مناسب‌تر است. برای ساخت پارتیشن‌های شیشه‌ای با قاب چوبی ممکن است از ام‌دی‌اف و یا چوب خام استفاده شود. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد و از نظر ظاهری هم بسیار زیباست.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

نوع دیگری از پارتیشن‌ها بدون قاب هستند و به طور کامل از شیشه سکوریت تهیه می‌شوند. این شیشه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد و به سادگی نمی‌شکند؛ به طوری که گفته می‌شود میزان مقاومت آن در برابر ضربه، 7 برابر بیشتر از شیشه‌های معمولی است. اگر هم شکسته شود، به قدری ریز و خرد می‌شود که خطری ایجاد نکند.

پارتیشن‌های فریم‌لس از نظر ظاهری بسیار زیبا، لوکس و جذاب هستند. این محصولات را می‌توان نمونه تمام عیار یک پارتیشن اداری به حساب آورد که برای دفاتری که به فضای داخلی اهمیت زیادی می‌دهند، پیشنهاد می‌شود. ضمن اینکه این محصول از نظر قیمت هم ارزان‌تر از پارتیشن‌های فریم‌دار آلومینیومی یا چوبی است.

ساخت و نصب این محصولات هم آسان‌تر است و در مدت زمان کوتاه ساخته و اجرا می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای متحرک

یکی دیگر از انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای از نوع متحرک هستند. اگر ساختمان اجاره‌ای باشد و یا بخواهید فقط برای مدت زمان کوتاهی از پارتیشن استفاده کنید، بهترین محصول برای شما از نوع متحرک است که خودتان بدون نیاز به نصاب بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.

در پارتیشن‌های شیشه‌ای متحرک پنل‌های شیشه ای توسط بست‌ به کف پنل چفت شده و به نحوی ساخته می‌شوند که به راحتی جابجا شوند. پنل آخر هم می‌تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد که حرکت دادن آن را راحت می‌کند.

پارتیشن شیشه ای ریلی

نوع حرکت پنل آخر، معیار دیگری برای دسته بندی پارتیشن به انواع مختلف است. در پارتیشن شیشه‌ای ریلی، آخرین پانل کمی جلوتر از سایر پانل‌ها قرار دارد و از یک ریل برای حرکت دادن آن استفاده می‌شود.

پارتیشن اداری شیشه‌ای تتراگلس

یکی دیگر از انواع پارتیشن موجود در بازار از نوع شیشه رنگی یا تتراگلس است. این محصول معمولا برای مکان‌هایی که می‌خواهند فضای داخل اتاقک کمتر نمایان باشد و در عین حال دکوراسیون داخلی زیباتر شود، استفاده می‌شود.

پارتیشن‌های تتراگلس با استفاده از نرم افزارهای معماری از قبیل  3Dmaxطراحی می‌شوند و سپس به مرحله اجرا می‌رسند. این محصول می‌تواند به صورت فریم لس و یا همراه با قاب طراحی و اجرا شود.

پارتیشن‌های شیشه‌ای مات

پارتیشن شیشه ای مات

اگر بخواهید دید اتاقک‌هایی که با استفاده از پنل پارتیشن ایجاد شده است را محدود کنید تا فضای داخل آن‌ها دیده نشود، پارتیشن‌های شیشه ای مات را به شما پیشنهاد می‌‌دهیم. این محصول می‌تواند نور طبیعی را به داخل فضا هدایت کند و در عین حال حریم خصوصی نسبی برای راحتی کارکنان ایجاد می‌کند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای مات به دو صورت فریم‌لس و همراه با قاب تهیه می‌شوند. همچنین این محصول می‌تواند به صورت دو جداره یا تک جداره باشد. محصولات تک جداره سبک، قابل حمل و ارزان‌تر هستند؛ اما پارتیشن‌های مات دو جداره می‌توانند از ورود صدا به داخل محوطه اتاقک هم جلوگیری کنند.

پارتیشن‌های شیشه ای شفاف

پارتیشن شیشه ای شفاف

نوع دیگری از پارتیشن‌های شیشه‌ای با استفاده از شیشه‌های شفاف تهیه می‌شود تا بتوان فضای داخل اتاقک‌ها را هم مشاهده کرد. اگر قرار باشد پرسنل با یکدیگر در ارتباط باشند و یا مدیر دفتر بتواند به راحتی روی پرسنل نظارت داشته باشد، پارتیشن شیشه‌ای شفاف مناسب‌تر است.

نور آفتاب از این نوع پنل‌ها به راحتی عبور کرده و نسبت به پارتیشن‌های مات، قدرت بازتاب نور بیشتری دارند. این محصول را هم مثل نمونه‌های قبلی می‌توانید به صورت دوجداره یا تک جداره نصب کنید؛ در هر دو صورت قادر به مشاهده فضای پشت پارتیشن خواهید بود. نوع دو جداره آن عایق صدا و گرما است و به ایجاد سکوت و تنظیم دمای محیط کمک زیادی می‌کند.

پارتیشن شیشه‌ای هوشمند

پارتیشن هوشمند که با نام اسمارت گلس نیز شناخته می‌شود، از جمله پارتیشن‌های شیشه‌ای با قابلیت آنتی یووی (Anti UV) است که از عبور اشعه‌های مضر آفتاب جلوگیری می‌کنند. مهم‌ترین مشخصه این دیوایدرها، قابلیت کنترل مات یا شفاف بودن آن‌ها با استفاده از ریموت کنترل است. از این رو بیشتر در فضاهای مثل حمام، اتاق کنفرانس، لابی و … استفاده می‌شود.

پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار

این دیوایدر شیشه‌ای فریم‌دار به شما حق انتخاب می‌دهد که با محدود کردن دید محیط به فضای داخل، حریم خصوصی بیشتری برای خود ایجاد کنید و یا با باز کردن کرکره، نور طبیعی را به محیط راه دهید. در این مدل از شیشه‌های سکوریت دوجداره‌ای استفاده می‌شود که فضای میان آن‌ها با گاز آرگون پر شده و کرکره داخل آن قرار می‌گیرد تا احتمال آسیب دیدن و کثیف شدن آن به حداقل ممکن برسد. درب آن نیز معمولا لولایی است و اگرچه امکان دوجداره کردن آن وجود ندارد؛ اما با استفاده از شیشه‌های راه راه مات می‌توان هماهنگی نسبی با پارتیشن دوجداره ایجاد کرد.

به طور کلی سه نوع پارتیشن کرکره‌ای داریم:

  • کرکره مگنتی: دارای آهنربای قوی برای جابجایی پره‌های کرکره
  • کرکره دستی (ولومی): دارای تسمه برای جایجایی تیغه و تنظیم میزان روشنایی با استفاده از دکمه نصب شده روی فریم خارجی
  • کرکره برقی یا ریموت‌دار: دارای ریموت کنترل و موتور 24 ولتی برای جابجایی کرکره با سرعت بیشتر از مدل‌های قبل

انواع پارتیشن شیشه‌ای از لحاظ کاربرد

کاربرد دیوار شیشه‌ای معیار دیگری برای دسته‌بندی آن به انواع مختلف است:

پارتیشن شیشه‌ای منزل

پارتیشن شیشه‌ای منزل

موارد استفاده از این دیوایدر تنها به طراحی دکوراسیون داخلی اداری و طراحی دکوراسیون داخلی تجاری محدود نشده و در بسیاری از مواقع برای طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی نیز به کار می‌رود. در منازل مسکونی با متراژ پایین که قصد دارند فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهند و در عین حال به بهترین نحو ممکن از فضا استفاده کنند، پارتیشن شیشه‌ای راهکاری مناسب است که با ایجاد ظاهری مدرن، ساکنان را به مقصود خود می‌رساند.

پارتیشن شیشه‌ای آشپزخانه

پارتیشن شیشه‌ای آشپزخانه

بسیاری از واحدهای اداری و تجاری کوچک متراژ بالایی ندارند و برای صرفه‌جویی در فضا، گوشه‌ای از محیط کار را به آشپزخانه اختصاص داده‌اند. در چنین شرایطی استفاده از پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند آشپزخانه را به محیطی مستقل تبدیل کند و ظاهر مناسبی برای محیط کاری شما ایجاد کند.

پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه‌ای سرویس بهداشتی

در اغلب واحدهای با متراژ پایین، سرویس بهداشتی و دوش حمام در یک فضای مشترک قرار می گیرند. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از خیس و کثیف شدن تمام سرویس بهداشتی، استفاده از دیوار شیشه‌ای برای تفکیک فضا است.

پارتیشن شیشه‌ای مطب

برای طراحی دکوراسیون داخلی مراکز درمانی و مطب پزشکان و ایجاد ظاهری مدرن برای آن‌ها می‌توانید از این پارتیشن‌ها استفاده کنید. همچنین این کار با هدف ایجاد اتاق‌های مجزا با کاربردهای مختلف و یا ایجاد حریم خصوصی نسبی مان تخت‌های پزشکی نیز انجام می‌شود.

پارتیشن شیشه‌ای نشکن

این شیشه‌ها 12 برابر بیشتر از شیشه‌های عادی در مقابل ضربه و فشار مقاومند. در عوض، در صورتی که فشار و ضربه بیشتر از حداکثر حد تحمل آن وارد شود، شیشه کاملا پودر شده و به زمین می‌ریزد.

پارتیشن شیشه‌ای ضدگلوله

بانک‌ها، ادارات دولتی و مراکز امنیتی اغلب از این نوع دیوایدر استفاده می‌کنند. این پارتیشن‌ها در انواع فریم‌لس و قاب‌دار یا حتی تک جداره، دوجداره و چندجداره آماده می‌شوند تا در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده باشند.

معرفی مقاطع پارتیشن شیشه‌ای

معرفی مقاطع پارتیشن شیشه‌ای

پروفیل پارتیشن شیشه‌ای

این پروفیل‌ها اغلب از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند که وزن کمتر و انعطاف بیشتری در مقایسه با آهن دارد. وجود آن از فاصله افتادن میان پانل‌های شیشه‌ای جلوگیری می‌کند و از طرف دیگر، باعث افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها در برابر شرایط محیطی مختلف می‌شود.

پانل‌های شیشه‌ای

مزایای اجرای پارتیشن شیشه ای چیست؟

شیشه‌های ۱۰ میل سکوریت شفاف، ۱۰ میل سکوریت ساتینا، ۱۰ میل سکوریت با طراحی سندبلاست، شیشه‌های ۱۰ میل سکوریت رنگی، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت شفاف، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت رنگی، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت رنگی ترنسپرنت، و شیشه هوشمند دو لایه ۵ میل از جمله انواع شیشه‌هایی هستند که در ساخت این نوع پارتیشن به کار می‌رود. همچنین می‌توانید با استفاده از لوگو، علامت تجاری خاص، طرح خاص و مواردی از این قبیل روی این شیشه‌ها، جلوه ویژه‌ای به طراحی دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود ببخشید.

مزایای اجرای پارتیشن شیشه ای چیست؟

از جمله مزیت‌های استفاده از این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاهش هزینه‌ها برای ایجاد دیوارهای آجری
  • افزایش سرعت بازسازی محیط کار
  • استفاده بهینه از فضای کار
  • افزایش تمرکز پرسنل برای انجام وظایف روزانه
  • عایق صدا و جلوگیری از سر و صدا در محیط
  • ایجاد نظم در محیط

قیمت پارتیشن شیشه‌ای ارزان

قیمت پارتیشن شیشه‌ای ارزان

پارتیشن شیشه‌ای یکی از زیباترین و لوکس‌ترین انواع پارتیشن است که تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی دفاتر و شرکت‌ها دارد و در هر محیطی قابل استفاده است. اگر به دنبال یک پارتیشن ارزان اما باکیفیت هستید، جهت استعلام قیمت، دریافت مشاوره، هماهنگی برای نصب پارتیشن در تهران و کرج و برقراری ارتباط مستقیم با کارشناسان شرکت دیکا سازه از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

4.9/5 - (29 امتیاز)

22 پاسخ

    1. سلام روز شما هم بخیر
      برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره پر کنید که کارشناسان دیکا سازه با شما تماس بگیرند.

  1. واقعا یکی از بهترین های این حوزه هستید! پارتیشن دفتر کار ما رو خیلی سریع و به حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی و اجرا کردید.

      1. سلام ، برای یک درگاهی به عرض ۱/۶۰ و ارتفاع ۱/۸۰ و قسمت بالایی به شکل هلالی با ارتفاع تقریبا ۷۰ ، برای منزل ، درب شیشه ای شبیه “اولین تصویری” که در این صفحه هست ، قابل اجراست؟ میتونید حدود قیمت رو بفرمایید؟

        1. سلام وقت شما بخیر
          برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره پر کنید که کارشناسان دیکا سازه با شما تماس بگیرند.

    1. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره پر کنید که کارشناسان دیکا سازه با شما تماس بگیرند.

    1. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید و یا فرم درخواست مشاوره پر کنید که کارشناسان دیکا سازه با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *