دکوراسیون آرایشگاه مردانه (بهترین ایده‌ها برای مدرن‌سازی)

  • خانه
  • مقالات
  • دکوراسیون آرایشگاه مردانه (بهترین ایده‌ها برای مدرن‌سازی)
دکوراسیون آرایشگاه مردانه

جدیدترین ایده‌ها برای دکوراسیون آرایشگاه مردانه

زیباپسندان اغلب علاوه بر اینکه به خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی اهمیت می‌دهند، به مواردی در رابطه با محیط سالن زیبایی مانند نظافت، راحتی، مدرن بودن و شیکی آن توجه می‌کنند.

در صورتی که کمی از بابت کیفیت محیط ناراضی باشند، ممکن است ترجیح را در رفتن به سالنی که از نظر ارائه خدمات شاید هم‌سطح باشد اما از محیط یا بهتر است بگوییم دکوراسیون مناسب‌تری برخوردار است، داشته باشند.

به ویژه اینکه اغلب دکوراسیون آرایشگاه مردانه کاملا از بیرون قابل رویت است و از همان ابتدا در جریان ورود به سالن قرار خواهند گرفت. با این اوصاف بهتر است ایده‌هایی را برایتان بیان کنیم که در کنار خدمات عالی شما، به جذب مشتری بیشتر کمک کند.

نقش دیوارها و کفپوش برای دکوراسیون آرایشگاه مردانه

یکی از نکات مهم برای دکوراسیون هر مکانی، تم زمینه‌ای است که در نظر گرفته می‌شود. ترجیحا برای این مورد نکات زیر را باید در نظر داشت:

  • قابل شست و شو بودن کف از اهمیت بالایی برخوردار است
  • بهتر است درجه رنگی کف با دیوارها متفاوت باشد یا بافت آن فرق داشته باشد
  • برای دیوارها می‌توانید از تابلوهای مرتبط با مدلینگ‌ها و یا نمونه کارهای سالن در ابعاد بزرگ و کوچک استفاده کنید
  • کفپوش‌های براق خیلی شیک دیده می‌شوند اما باید همیشه به نظافت آنها توجه کرد
  • کفپوش‌های روشن ممکن است کثیفی را به شدت بروز دهند و از این نظر پیشنهاد می‌کنیم کفپوش‌های تیره انتخاب کنید
  • دیوارها بهترین مکان برای جلب توجه هستند که می‌توانید از المان‌های متنوعی روی آنها استفاده کنید

در نظر داشتن فضای کافی

وقتی در حال طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه هستید، باید به فضای مورد نیاز برای هر مراجع توجه بیشتری داشته باشید. نباید فضا آنقدری شلوغ و پر از میز و صندلی باشد که فضای کافی و مناسب برای مراجعین وجود نداشته باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که ساعات شلوغی آرایشگاه ممکن است تعداد مشتریان چند برابر بیشتر از اوقات معمولی باشد. در نتیجه اگر به هم ریخته، شلوغ و کسل کننده باشد، ممکن است مشتریان از دست بروند. توجه به زمان انتظار مشتریان در راحتی تمام، می‌تواند نکته‌ای بسیار هوشمندانه برای جذب همیشگی آنها باشد.

انتخاب رنگ دکوراسیون آرایشگاه مردانه

یکی از نکات مهم دیگر، انتخاب رنگ است. به هیچ وجه الگوی خاص و مشخصی برای دکوراسیون در انتخاب رنگ وجود ندارد. زیرا طیفی از رنگ‌های متنوع در کنار سلائق و ایده‌های متنوع وجود دارد که این زیبایی‌های مختلف را ایجاد می‌کند. اما باید در انتخاب رنگ هوشمندانه عمل کرد. زیرا در نگاه اول رنگ در ذهن تثبیت می‌شود.

با اینکه می‌توانید متنوع عمل کنید، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ‌های روشن زودتر کثیف می‌شوند و به چشم می‌آیند. استفاده از تم سفید و مشکی برای سبک‌های مدرن، طلایی مشکی، قهوه‌ای و چرمین برای سبک‌های کلاسیک، رنگ‌های طوسی یا نقره‌ای در ترکیب با سفید یا مشکی و… می‌توانند ایده‌های جالبی برای انتخاب رنگ باشند.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *