دکوراسیون سرویس بهداشتی – ۱۱ راهکار ساده مدرن سازی

  • خانه
  • مقالات
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی – ۱۱ راهکار ساده مدرن سازی
دکوراسیون سرویس بهداشتی

نوسازی دکوراسیون سرویس بهداشتی با چند راهکار ساده

1. دکوراسیون سرویس بهداشتی با آینه

یکی از راهکارهای ساده برای دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود آینه است. وجود آینه در دستشویی و حمام یکی از واجبات است. اما اگر دقت کرده باشید در اغلب خانه ها از یک آینه ی کوچک در این مکان ها استفاده کرده اند.

شما می توانید در سرویس بهداشتی خود چند آینه کوچک یا یک آینه بزرگ به کار بگیرید. آینه در فنگ شویی با احساس آرامش و خوب تعریف شده است.

شما با این کار باعث می شوید نور داخل سرویس بهداشتی چند برابر شود. همچنین با کمی خلاقیت می توانید به دور آینه ی خود ریسه های نور یا لامپ های مخصوص اضافه کنید تا هنگام استفاده از آینه با کمبود نور مواجه نشوید.

2. کمد های کوچک دیواری در سرویس بهداشتی

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید کمد های دیواری با سایز مناسب سرویس بهداشتی خود تهیه کنید. با این کار وسایل شوینده و مسواک را می توانید داخل آن قرار دهید.

اگر علاقه دارید سرویس بهداشتی شما بزرگ تر به نظر بیاید از رنگ های بسیار روشن استفاده کنید. اما اگر علاقه دارید سرویس بهداشتی متفاوت تری داشته باشید می توانید این کمد ها را با رنگ های تیز یا مشکی انتخاب کنید.

به این نکته حتما توجه کنید کمد ها را در جایی مناسب نصب کنید؛ آن گونه نباشد که جلوی درب را بگیرند یا ممکن باشد سر به آن ها برخورد کند.

3. ایجاد طاقچه در سرویس بهداشتی

شاید وجود طاقچه در دکوراسیون سرویس بهداشتی کاری عجیب باشد. اما این کار برای سرویس بهداشتی هایی که بسیار کوچک هستند بسیار مفید می باشد.

با کمی خلاقیت و کمک از یک معمار می توانید یک طاقچه در حمام یا دستشویی خود ایجاد کنید. این گونه نیازی به تهیه کمد های دیواری ندارید.

4. تعویض روشویی و کمد آن

یکی از وسایلی که نقش اساسی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایفا می کند روشویی و کمد آن است. این را می دانیم که روشویی ها اغلب بسیار قیمت هستند. اما در نظر داشته باشید از آن برای مدت طولانی استفاده می کنید؛ در نتیجه هزینه کردن برای تعویض آن ارزش دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید برای انتخاب روشویی و کمد آن حتما متراژ سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید. اگر آن ها بسیار بزرگ باشند یا کوچک باشند نمایی جالب به سرویس بهداشتی نمی دهند.

همچنین اگر روشویی شما بزرگ تر از سرویس بهداشتی باشد رفت و آمد را بسیار سخت می کند و از طرفی تمیز کردن سرویس را با مشکل همراه خواهد کرد.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *